Giám đốc Cung ứng & Quản trị dịch vụ
(IT Services & Delivery Manager)

Hạn chót nhận hồ sơ: 15/08/2022

Nơi làm việc

Hà Nội

Hình thức

Nhân viên chính thức

Kinh nghiệm

4-7 năm

Ngành nghề

Quản lý/ Quản trị nhân sự

Cấp bậc

Tốt nghiệp

Bằng cấp

Đại học

Mức lương

Thương lượng

Phòng ban

TNEX

Mô tả công việc:

  • Rollout and the overall management of end-to-end Service Management best practice policies, processes, and procedures to enhance the control and maturity of TNEX’s IT Service Delivery
  • Responsible for the overall transition of new or changed services into BAU
  • Design, deliver and manage the Service Introduction, Design & Transition processes, and the overall governance, ensuring these are communicated and followed throughout the IT function and the business
  • Lead Service Reviews with business stakeholders and key suppliers/partners
  • Create & manage the service delivery service improvement plan, managing priorities, risks, and issues to deliver the target operating model within the agreed timeline working with the Head of Service Delivery
  • Design and support the Problem Management processes by ensuring that the root cause analysis is conducted, delivering actions to a conclusion in a priority and time drive approach, incl. risk management and development of KPI’s
  • Ensure Service Management processes are fit for purpose, ensuring an
    efficient and effective driven approach and continues service improvement in IT service delivery
  • Responsible for ITIL Service Management toolset to ensure ROI and drive continuous improvements through automation and analytics
  • Ensure that CAB is effective and efficient
  • Ensure fit for purpose Release Management processes and procedures,
    liaising with all stakeholders in timely communications and the management of risks and issues
  • Ensure appropriate risks and issues are escalated in a swift manner to the TNEX BOM
  • Adhere to TNEX’s Risk Management policy and procedures, including reporting of incidents or breaches

Yêu cầu công việc:

  • A strong background leading a Service Management capability with a minimum of 5 years’ Service Management experience
  • An In-depth understanding of Service Design & Transition, Major Incident
    Management, Problem, Change & Release Management, Disaster Recovery & Continuous Service Improvement Management
  • Background from ITIL Service Management
  • Excellent communication skills – collaborative approach
  • Excellent negotiation and relationship management skills
  • Excellent understanding of project & service management delivery
    methodology, frameworks, and best practices
  • Passionate about continuous service improvement and delivering results
  • A good level of English is required

Quyền lợi:

  • Mức lương và thưởng: Trung bình 15 tháng lương/ năm
  • Gói thưởng các dịp lễ tết, sinh nhật, du lịch hàng năm lên đến 10 triệu theo thâm niên
  • Nghỉ hưởng nguyên lương vào ngày sinh nhật (làm việc đủ 12 tháng trở lên)
  • Bảo hiểm: BHXH bắt buộc và BH khám chữa bệnh nội ngoại trú PTI
  • Chế độ tăng lương: tối đa tới 2 lần/ năm (theo quy định cụ thể)
  • Các hoạt động đào tạo nâng cao chuyên nghiệp trong công ty

Thời gian làm việc:
8:00 – 18:00 thứ 2-5 và 8:00 – 17:00 thứ 6 nghỉ thứ 7 & CN
Hybrid working ( online 3ngày – offline 2 ngày) theo quy định của công ty

Địa điểm làm việc: 
Tầng 07, tòa nhà TNR, 54A Nguyễn Chí Thanh, Q.Đống Đa, HN 

Liên hệ:

Vũ Đức Hướng – Phòng quản trị nhân tài – TNTalent – huongvd2@tntalent.vn
0946 309 782